تلاش سعودی‌ها برای جذب ستاره مسلمان یوونتوس

تلاش سعودی‌ها برای جذب ستاره مسلمان یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی – لیگ حرفه ای فوتبال عربستان به تلاش خود برای جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس ادامه می‌دهد در حالی که به نظر می‌رسد خود بازیکن برای این انتقال متقاعد نشده است.

به گزارش فوتبالی، سرمایه داران خاور میانه تا به حال چندین بازیکن سطح بالا را برای انتقال به لیگ عربستان در این تابستان اغوا کرده اند، که به عنوان مثال می‌شود از کریم بنزما، انگولو کانته، روبرو فیرمینو و روبن نوس نام برد. نام‌های بزرگ دیگری انتظار می‌رود تا در هفته‌ها یا ماه‌های آتی به این لیست اضافه شوند در حالی که سعودی‌ها نه تنها در تلاشند تا کیفیت لیگ خود را افزایش دهند بلکه می‌خواهند تا جای پایشان را برای افزایش شانس خود جهت میزبانی جام جهانی 2030 محکم‌تر کنند. 

صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان که مالکیت تیم نیوکایل انگلیس را در اختیار دارد، مبلغ هنگفتی را برای تقویت تیم‌های الاتحاد، النصر، الهلال و الاهلی به این 4 تیم تزریق کرده است و قصد دارد تا برای جذب بهترین‌های دنیای فوتبال به این لیگ به تلاش خود ادامه دهد. طبق گزارش‌ها با توجه به اینکه پوگبا ستاره تیم یوونتوس فصل گذشته موفق شد تا تنها 151 دقیقه را در فصل گذشته برای بانوی پیر به میدان برود، این بازیکن فرانسوی یکی از بزرگترین نام‌هایی است که در لیست سعودی‌ها قرار گرفته است. 

این بازیکن 30 ساله که دومین دوره قرضی خود در یوونتوس را با مصدومیت های طولانی مدت پشت سر گذاشته است به نظر می‌رسد مایل باشد تا با ماندن در تورین برای اثبات خود به آلگری تلاش کند. در طرف دیگر، سعودی‌ها او را به عنوان بهترین بازیکن مسلمان دنیا می‌شناسند و در صورتی که خود او به این انتقال رضایت دهد حقوقش می‌تواند نزدیک به حقوق نجومی 172 میلیون پوند در سال بنزما باشد و یوونتوس نیز در این صورت سد راه او نخواهد شد.

2102