اتفاق عجیب برای لژیونرهای فوتبال ایران

اتفاق عجیب برای لژیونرهای فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی-بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران در حال بازگشت به لیگ برتر هستند.

به گزارش فوتبالی، یک زمانی کی‌روش به بازیکنان توصیه می‌کرد به اروپا بروید تا پیشرفت کنید و به تیم ملی برسید. آن زمان امثال سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، جهانبخش، میلاد محمدی و... رفتند و اتفاقاً پیشرفت کردند و در جام جهانی هم درخشیدند اما حالا کار برعکس شده و لژیونرها در سن بالا به ایران برمی‌گردند که در تیم ملی بمانند و یا دعوت شوند.

در همین مدت امثال مهرداد محمدی، کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، شهاب زاهدی و... برگشته‌اند و نفراتی چون محمد نادری، سیدمجید حسینی و... هم در حال برگشتن هستند. البته اینکه لژیونرها برگردند، اتفاق خیلی بدی نیست ولی نکته اینجاست که وقتی برمی‌گردند که دیگر تیم‌های اروپایی و حتی عربی آنها را نمی‌خواهند. الان امید ابراهیمی با ۳۶ سال سن هنوز در قطر بازی می‌کند و منتظری ۳۹ ساله شاید برگردد!

در واقع لژیونرها تا جایی که حتی تیم‌های درجه ۳ قطری آنها را بخواهند، برنمی‌گردند. همین شجاع و کنعانی که مدافعان خوبی هستند اگر باز هم پیشنهاد داشتند، شک نکنید که برنمی‌گشتند و قلعه‌نویی هم در تیم ملی حتماً باید این نکته را بداند که لژیونرها برمی‌گردند که توی چشم باشند. امثال امیرحسین حسین‌زاده، محمد نادری و... وقتی از ایران و استقلال رفتند، محو شدند و حتی بازیکنی مثل نوراللهی با اینکه در امارات خوب بود، کمتر دیده شد.

حالا اکثر این نفرات در حال برگشتن هستند تا هم شانس حضور در تیم ملی را داشته باشند و هم دوباره توی چشم قرار بگیرند. این وسط اگر سطح فنی لیگ برتر افت کند، برای هیچ‌کس مهم نیست. به قول معروف باید دید پول کجاست؟!

9098