این لژیونر به لیگ برتر بر می گردد

این لژیونر به لیگ برتر بر می گردد

پایگاه خبری فوتبالی- در دور رفت لیگ برتر پرتغال شرایط برای محمد محبی خوب پیش نرفته است و او شاید به همین بهانه بار دیگر به لیگ برتر باز گردد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمد محبی که خیلی زود در سپاهان چهره شد و توامان شانس بازی در تیم زیر 23 سال ایران و تیم ملی را پیدا کرد امیدوار بود با درخشش در ترکیب سانتاکلارا به سیر صعودی خود در مسیر بازیگری ادامه دهد اما شرایط در این تیم پرتغالی بر خلاف سپاهان اصلا خوب پیش نرفته است. مصدومیت از ناحیه کمر و هم چنین تغییر پی در پی در کادر فنی تیم سانتاکلارا موجب شد تلاش های محمد محبی برای حضور در ترکیب تیم پرتغالی به چشم نیاید و شاید او به همین بهانه بار دیگر به لیگ برتر برگردد. به خصوص که علاوه بر سپاهان با دو پیشنهاد خوب از سوی تیم های مدعی مواجه شده است. 

این اولین بار نیست که لژیونرهایی که به تیم های پرتغالی می روند به تهران بر می گردند. شهریا مغانلو که همانند محمد محبی برای بازی در ترکیب سانتاکلارا به پرتغال سفر کرده بود خیلی زود اردوی این تیم را ترک و به تیم پرسپولیس پیوست و در انتهای فصل گذشته هم با توافق باشگاه سپاهان و سانتاکلارا شاگرد محرم نوید کیا شد و اتفاقا سپاهان در ازای دریافت رضایتنامه شهریار مغانلو رضایتنامه محمد محبی را برای پرتغالی ها صادر کرد. هم چنین جعفر سلمانی بعد از مدتی بازی برای تیم پورتیموننزه به ایران برگشت و پیراهن استقلال را برتن کرد. 

از آنجایی که بازی در تیم های لیگ برتری می تواند زمینه بازگشت دوباره محمد محبی را به اردوی تیم ملی مهیا کند به نظر می رسد این بازیکن در تعطیلات زمستانی بار دیگر به ایران بر می گردد تا بازی در یک تیم لیگ برتری را تجربه کند.

7474