تمرینات فشرده مگوایر برای بازپس گیری جایگاهش در اولدترافورد

تمرینات فشرده مگوایر برای بازپس گیری جایگاهش در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی – هری مگوایر مدافع انگلیسی منچستر یونایتد در تابستان امسال خود را در شرایط دشواری قرار داده تا بتواند جایگاه از دست رفته اش در ترکیب شیاطین سرخ را دوباره پس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مگوایر در فصل گذشته و پس از دو باخت پیاپی مقابل برایتون و برنتفورد کاملا به یک نیمکت نشین تبدیل شد و دیگر نتوانست جایگاه خود در ترکیب اصلی تیمش را پس بگیرد. اریک تن هاخ سرمربی منچستر یونایتد لیساندرو مارتینز مدافع تازه وارد و رافائل واران را به او ترجیح داد و تا انتهای فصل ویکتور لیندلوف و حتی لوک شاو که در اصل مدافع چپ است گزینه‌های بعدی این سرمربی هلندی برای بازی در عمق دفاع شیاطین سرخ بودند که این موضوع مگوایر را به 4 یا 5 امین گزینه خط دفاعی این تیم تبدیل کرده بود. 

تیم‌هایی نظیر وستهم و نیوکاسل در کنار تاتنهام و تیم‌هایی در خارج از انگلیس مانند میلان، اینتر و یوونتوس به این مدافع انگلیسی علاقه مند بوده اند. این ترس در باشگاه منچستر یونایتد وجود دارد که عدم قبول جدایی توسط مگوایر باعث شود تا خرید کیم مین جائه که در یک قدمی پیوستن به بایرن مونیخ است شود. خود مگوایر به نظر مایل است تا برای بازپس گیری جایگاه خود بجنگد و برنامه‌های تابستانی او نیز نشان از این دارد. این مدافع 30 ساله تمرینات فشرده ای را طی سه هفته اخیر درپرتغال پشت سر گذاشته است. تصاویری از او و ریکاردو کاروالیو مدافع سابق چلسی و رئال مادرید پخش شده که گفته می‌شود مربوط به تمرینات انفرادی او با این مدافع کهنه کار است که طی سه جلسه در روز برگزار می‌شود.

2102