ریکاردو ساپینتو ترک عادت نمی‌کند! (ویدیو)

ریکاردو ساپینتو ترک عادت نمی‌کند! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق استقلال در جریان یک بازی دوستانه نشان داد که هنوز به شکل ویژه‌ای، آدم مهیجی کنار زمین است!

به گزارش فوتبالی، یکی از نقدهای وارد شده به ریکاردو ساپینتو در دوران حضورش در استقلال، واکنش‌های او کنار زمین بود که باعث شد بارها و بارها او اخراج شود و طبیعتا استقلال از این موضوع ضربه بخورد. اتفاقی که آخرین مورد آن مربوط به فینال جام حذفی بود و در شرایطی که هنوز معلوم نیست ساپینتو به چه دلیل از کنار زمین اخراج شد، درگیری او با برخی هواداران پرسپولیس، یکی از خاص‌ترین تصاویر ثبت‌شده در دربی بود.

هر چند این نقطه پایان حضور ساپینتو در فوتبال ایران بود، اما به معنای درس گرفتن او از اینگونه رفتارها نشده است. چرا که در تازه ترین مورد، این مربی که به تازگی هدایت تیم آپوئل قبرس را بر عهده گرفته و مشغول برنامه آماده سازی فصل بعد است، در جریان دیدار دوستانه تیمش به خاطر اعتراض شدید به داور و درگیری با او از کنار زمین اخراج شده است.

داستان از این قرار است که در بازی دوستانه شاگردان ساپینتو، یکی از بازیکنان آپوئل به دلیل خطایی که انجام داده از داور کارت قرمز گرفته که این موضوع با واکنش تند مربی پرتغالی همراه می‌شود و آتش اعتراض این مربی آنقدر تند می‌شود که داور مسابقه را مجبور می‌کند او را در یک بازی دوستانه از کنار زمین اخراج کند.

درگیری ساپینتو با اعضای نیمکت حریف در بازی دوستانه آپوئل

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه آپوئل باید حداقل یکی از اعضای نیمکت تیمشان را فقط مامور مهار ریکاردو ساپینتو کنند دقیقا همان نقش ویژه‌ای که بیژن طاهری روی نیمکت استقلال داشت.

6442