یوونتوس رقیب جدید اینتر در خرید ستاره چلسی

یوونتوس رقیب جدید اینتر در خرید ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس وارد رقابت برای خرید روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی شده که فصل گذشته در اینتر بازی می کرد.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو که فصل اول حضورش در استمفورد بریج پس از انتقال 97 میلیون پوندی از اینتر به خوبی پیش نرفت دوباره طی یک قرارداد قرضی به تیم اینتر بازگشت. لوکاکو از تکرار عملکرد خوب خود زیر نظر آنتونیو کونته در سن سیرو عاجز ماند اما باز هم نقش کلیدی در رسیدن اینتر به اولین فینال لیگ قهرمانان اروپایش در 13 سال اخیر ایفا کرد. ملی پوش بلژیکی پس از رد کردن پیشنهاد تیم های سعودی و تصمیم بر ادامه فوتبالش در اروپا، ترجیح می‌دهد تا یک فصل دیگر را در تیم اینتر بگذراند اما چلسی مایل نیست تا بار دیگر این مهاجم 30 ساله را به تیمی قرض بدهد. 

به نقل از سایت گل، حالا اسکای اسپورتس مدعی است که یوونتوس نیز وارد رقابت برای خرید لوکاکو شده است. پیشنهاد 30 میلیون پوندی اینتر برای لوکاکو توسط آبی‌های لندن رد شد و حالا یوونتوس نیز مذاکرات خودش را برای جذب لوکاکو آغاز کرده است. در واقع اینتر کار سخت تری نسبت به یووه برای جذب لوکاکو دارد، چون در ابتدا باید چندین بازیکن خودش را به فروش برساند تا بتواند پیشنهاد معقولی برای خرید لوکاکو ارائه کند. 

4416