روایت جدید درباره جدایی باقری از پرسپولیس

روایت جدید درباره جدایی باقری از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ادعای مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره کریم باقری صحت دارد؟

به گزارش فوتبالی،کریم باقری رسما از پرسپولیس جدا شده و مدیرعامل باشگاه هم این خبر را تایید کرده بدون آن‌که توضیح بیشتری بدهد. بعد از سال‌ها، در شروع فصل جدید باقری دیگر روی نیمکت قرمزها دیده نخواهد شد.

قطع همکاری با کسی که قراردادش به پایان رسیده، نظر و سلیقه باشگاه است اما نحوه اعلام جدایی باقری، اصلا دلچسب به نظر نمی‌رسید. نوع ادبیاتی که مدیرعامل باشگاه در مورد او انتخاب کرد نیز به هیچ وجه پسندیده نبود تا این موضوع با انتقاد هواداران پرسپولیس در مواجهه با مدیرعامل این باشگاه مواجه شود.

اما یکی از واکنش‌های جنجالی درباره قطع همکاری با مربی قرمزها مربوط به امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس بود. او که اتفاقا ارتباط خوبی با کریم باقری دارد ادعای عجیبی درباره این چهره محبوب قرمزها مطرح کرد و معتقد بود یک فرد که ساکن ونکوور کانادا است دستور برکناری باقری را صادر کرده است.

عابدینی به ایران‌ورزشی گفته است: "آقای درویش بر اساس توصیه فردی که در ونکوور زندگی می‌کند، کریم باقری را کنار گذاشته است. یعنی از ونکوور به درویش دستور داده که باقری نباشد. حالا مشخص می‌شود که آقای درویش اصلاً مدیر نیست. در باشگاه کس دیگر یا کسانی دیگر تصمیم می‌گیرند نه ایشان. تصمیمات آنها محفلی است نه ورزشی."

عابدینی در ادامه صحبتهایش، توضیح قابل توجهی درباره این فرد داده است: "خودم با آن فرد که در ونکوور زندگی می‌کند، تماس گرفتم. به من گفت ما کریم باقری را نمی‌خواهیم. گفتم شما کی هستی؟ مدیرعاملی یا رئیس هیأت مدیره؟ گفت پول بازیکن‌ پرسپولیس را می‌دهم، ناهارشان را می‌دهیم! پس حق دارم تصمیم بگیرم. جالب‌تر اینکه گفت پرسپولیس یک بازیکن از گل‌گهر می‌خواست که باشگاه گفت بخشی از آن را ما می‌دهیم و بقیه‌اش را تو بپرداز. او به من گفت نمی‌گذارم کریم باقری بماند."

هر چند امیر عابدینی معتقد است این فرد نقش زیادی در عدم حضور باقری روی نیمکت پرسپولیس دارد اما هنوز کسی نمی‌داند علت دقیق ماجرا چه بود. ابتدا شایعات مربوط به ممنوع‌الکار بودن او مطرح شد که خودش قویاً تکذیب کرد. بعد بحث مالی مطرح شد و گفتند باقری قرارداد بالاتری نسبت به فصل قبل می‌خواهد و باشگاه راضی نیست.

هنوز مشخص نیست دلیل جدایی باقری از پرسپولیس چیست اما برخی منابع خبری به خبرنگار فوتبالی اعلام کردند اگر درویش بخواهد موضوع او قابل حل خواهد بود و می‌تواند در پرسپولیس کارش را به عنوان مربی ادامه دهد.

7655