پرسپولیس کریم باقری را نخواست!

پرسپولیس کریم باقری را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام مدیرعامل پرسپولیس جدایی کریم باقری از این تیم رسما تایید شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان فصل زمزمه‌هایی درباره جدایی کریم باقری به گوش می‌رسید. بازیکن بزرگ در فوتبال ملی و پرسپولیس که چند فصلی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست و نقش مهمی در مدیریت رختکن تیم داشت.

با این حال رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جدیدترین اظهار نظر خود، رسما جدایی او را تایید کرد و گفت: " کریم باقری امسال قرارداد ندارد و قرار است از سیدجلال حسینی به جای او روی نیمکت استفاده کنیم."

سیدجلال حسینی پس از آنکه کفش‌هایش را آویخت، بلافاصله به جمع دستیاران یحیی گل‌محمدی اضافه شد اما از آنجا که ظرفیت مربیان پرسپولیس پر بود، نتوانست کارت دریافت کند و تقریبا تمام فصل از روی سکوها بازی‌ها را دنبال می‌کرد. حالا اما با این تصمیم او هم فصل آینده را روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند تا علاوه بر ایفای نقش مدیریتی، نکات فنی را بیش از گذشته از یحیی گل‌محمدی فرا بگیرد.

کریم باقری هم در واکنش به صحبت‌های رضا درویش، صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. باقری گفته است: " بعد از پایان قراردادم با باشگاه پرسپولیس تماسی با من در مورد تمدید قراردادم گرفته نشد و الان هم حرف جدیدی ندارم جز اینکه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم."

در واقع باشگاه پرسپولیس تمایلی به تمدید قرارداد باقری نداشته و همین موضوع به کار او در پرسپولیس رسما پایان داده است.


2509