تیم مورد علاقه کیلیان امباپه در لیگ برتر انگلیس

تیم مورد علاقه کیلیان امباپه در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه the independent مدعی است که کیلیان امباپه در صورت رفتن به لیگ برتر انلگیس، تنها راهی آرسنال خواهد شد و علاقه‌ای برای پیوستن به لیورپول ندارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه امباپه اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد با پاریسن ژرمن را ندارد، در چند هفته اخیر، اخبار پیوستن او به رئال مادرید بسیار داغ شده، اما حالا خبر می رسد که لیورپول نیز، نیم نگاهی به جذب امباپه دارد. البته به واقعیت پیوستن آن در این لحظه کمی دور از واقعیت است، اما با وجود آن که ناصر الخلیفی اصلاً دوست ندارد که امباپه را به صورت رایگان در فصل آینده از دست بدهد، شاید گزینه فروش او به تیمی غیر از رئال مادرید، گزینه مطلوبی به نظر برسد. الخلیفی چند سال است که خیلی سخت از خروج امباپه جلوگیری کرده و باید دید در آینده چه کار خواهد کرد.

به نقل از سایت گل، ایندیپندنت مدعی است که لیورپول چند هفته قبل احتمال خرید کیلیان امباپه را بررسی کرد، اما این ستاره فرانسوی فقط دوست دارد برای آرسنال در لیگ انگلیس بازی کند. گفته می شود که امباپه تحت تاثیر رشد توپچی‌ها زیر نظر میکل آرتتا قرار گرفته، اما به هر حال، آرسنال نمی تواند پول موردنظر ناصر الخلیفی را پرداخت کند و هیچ تماسی با ستاره فرانسوی نیز نداشته است.

4416