مصاحبه ستاره آرسنال پس از تمدید قرارداد

مصاحبه ستاره آرسنال پس از تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی – ویلیام سالیبا جدید ترین نام بزرگی است که به ادامه با آرسنال متعهد شده است و قرارداد بلند مدت جدیدی با این تیم به امضا رسانده است. 

به گزارش فوتبالی، مدافع فرانسوی در روند خوب فصل پیش توپچی‌ها نقش بسیار مهمی ایفا کرد اما با توجه به مصدومیت او و افت آرسنال در آخرین مراحل فصل در نهایت داستان قهرمانی آن‌ها در لیگ جزیره پایان خوشی نداشت. سالیبا 22 ساله، قبل از مصدومیتش یکی از مهره های ثابت ترکیب آرسنال به شمار می‌رفت اما مصدومیتش در ناحیه کمر در باخت تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون در قالب رقابت‌های لیگ اروپا باعث شد تا از ترکیب آرسنال بیرون بماند. بدون او شاگردان میکل آرتتا کورس قهرمانی را به منچستر سیتی واگذار کردند. حالا او و آرسنال بر سر قراردادی  ساله به توافق رسیده اند.

سالیبا پس از تمدید قرارداد خود در ویدیویی خطاب به هواداران آرسنال گفت:" من در شمال فرانسه به دنیا آمدم اما در شمال لندن مرد شدم. می‌دانم که باید برای شما عجیب بوده باشد. من به اینجا آمدم، به عنوان یک جوان که کسی اسمش را نشنیده بود و قبل از اینکه فرصت بازی پیدا کند، به صورت قرضی به باشگاه‌های مختلفی رفت اما می‌دانم که این بهترین برنامه برای من بود، و تابستان گذشته وقتی به باشگاه برگشتم و بخش مهمی از باشگاه شدم، کلمات قادر به شرح حس و حال من در اینجا نیستند. احساسی که شما به باعث می‌شوید من تجربه کنم. با توجه به اعتمادی که سرمربی و اعضای تیم به من داشتند و سپس عشق و حمایتی که شما از من داشتید باعث می‌شد تا خیلی اعتماد به نفس پیدا کنم. پس از شما ممنونم توپچی‌ها، این برای شماست. ما با همیم و بیایید ادامه دهیم."

2102