تصمیم مدافع 21 ساله آرسنال برای ماندن در جمع توپچی‌ها

تصمیم مدافع 21 ساله آرسنال برای ماندن در جمع توپچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع فرانسوی آرسنال که به صورت قرضی در المپیک مارسی بازی می‌کند، قصد دارد فوتبال خود را در این باشگاه انگلیسی ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال تصمیم گرفته‌است در جمع توپچی‌ها بماند و برای حضور در تیم میکل آرتتا بجنگد. برای دومین فصل متوالی، مدافع فرانسوی به صورت قرضی در لوشامپیونه حضور داشت تا تجربه حضور در تیم اصلی را به دست آورد. او در این دوره، عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته‌است.

توپچی‌ها تابستان گذشته بن وایت را با 50 میلیون پوند از برایتون به خدمت گرفتند. این موضوع شانس سالیبا را برای حضور در امارات بیش از قبل به خطر انداخت. در کنار جذب وایت، خرید گابریل ماگالاش، مدافع میانی برزیلی در تابستان 2020 از لیل، دیگر اقدام توپچی‌ها برای تقویت خط دفاعی خود بود.

به نقل از TEAMtalk، سالیبا مصمم است تابستان امسال به امارات بازگردد و برای جایگاه خود در خط‌دفاع این تیم بجنگد.

این بازیکن 21 ساله فرانسوی در ابتدای فصل 2019-2020 در سن 18 سالگی با 27 میلیون پوند از سن‌اتین به آرسنال پیوست. در آن زمان، او در لیگ یگ فرانسه باقی ماند تا پیش از حضور در آرسنال، تجربه بیشتری کسب کند.

سالیبا دو فصل اخیر را نیز، به صورت قرضی در باشگاه‌های فرانسوی نیس و مارسی پشت‌سر گذاشته‌است و اکنون، که او به تیم ملی کشورش نیز دعوت می‌شود، قصد دارد تا به امارات بازگردد و نظر هواداران لندنی را جلب کند.

9719