میرشاد ماجدی: من گزینه مدیرعاملی استقلال نیستم

میرشاد ماجدی: من گزینه مدیرعاملی استقلال نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- میرشاد ماجدی بحث انتخابش به عنوان مدیر جدید باشگاه استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، حواشی پیش فصل باشگاه استقلال آنقدر زیاد شد که نارضایتی هواداران این تیم از حجت کریمی را به اوج خود رساند. او که به کم کاری نقل و انتقالاتی متهم شده، با اتفاقاتی که در اولین جلسه تمرینی استقلال رخ داد و در ادامه حواشی پیش آمده بر سر ماجرای علیرضا بیرانوند باعث شد تا سرپرستی مدیرعاملی استقلال از سمت خود استعفا دهد. حالا آبی‌های تهرانی در حالی حمایت کادر مدیریتی را به خود نمی‌بینند که رقبای این تیم در حال جذب بازیکنان جدید هستند.

همین مسائل باعث شده تا بازار گمانه‌زنی و شایعات به سمت مطرح کردن اسامی مختلف برای مدیرعاملی باشگاه استقلال برود. یکی از گزینه‌هایی که در این رابطه نامش بر سر زبان‌ها افتاد، میرشاد ماجدی بود. او در واکنش به شایعات مربوط به انتخابش به عنوان جانشین حجت کریمی و اینکه گفته می‌شود در این رابطه حتی با وزیر ورزش هم جلسه‌ای داشته، در یک گفت و گوی تلویزیونی همه چیز را تکذیب کرد و گفت: «در حال آشپزی بودم که شایعه مدیرعاملی خودم در استقلال را شنیدم. به تازگی هم دوستان به من زنگ زده و می‌گویند فلان جا مصاحبه کردی که می‌گویم اصلا صحبتی نکردم در شرایطی که از زبان من خیلی دقیق و شکیل مصاحبه‌ای نوشته می‌شود.»

ماجدی البته این مساله که چندی پیش مدیرعاملی استقلال به وی پیشنهاد شده را تایید کرد: «چندین بار به من گفته بودند برای این پست همکاری داشته باشیم اما باید شرایط را در نظر بگیرید و ببینید می‌توانید کمک کنید.»

میرشاد ماجدی سایر پیشکسوتان استقلال را به فعالیت در این عرصه دعوت کرده و از آنها خواسته به کمک تیم بیایند: «قبل از بنده خیلی از پیشکسوتان هستند که بهتر از من میتوانند به استقلال کمک کنند. این را هم در نظر بگیرید که شخصی باید مدیرعامل شود که به استقلال کمک کند.»

به نظر می رسد پس از تجربه سرپرستی ماجدی در فدراسیون فوتبال که خاطرات خوبی هم برای او نداشت، او کلا از مدیریت جاهایی مثل فدراسیون و استقلال فاصله گرفته است. البته شبکه های اجتماعی نشان می دهد مدیرعاملی احتمالی او در بین هواداران استقلال موافقان زیادی ندارد.

6442