گزارش تمرین استقلال؛ پیغام هواداران به نکونام

گزارش تمرین استقلال؛ پیغام هواداران به نکونام

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان پیغام معناداری به سرمربی تیم‌شان دادند.

به گزارش  فوتبالی، تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی فصل جدید لیگ برتر فوتبال در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

* با تصمیم کادر فنی و علی سامره سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال، اجازه حضور هواداران داده شد. همچنین رسانه‌های مختلف خبری برای پوشش تمرین حضور داشتند.

*شماری از هواداران پیش از شروع تمرین علیه وزارت ورزش و جوانان در رابطه با وضعیت استقلال موضع گرفتند.

*با توجه به اتفاقات اولین روز تمرین، ماموران نیروی انتظامی برای برقراری نظم در تمرین حضور داشتند. در این تمرین تنها یک لیدر حضور داشت و از سایر لیدرها خبری نبود.

* بازیکنان و کادرفنی استقلال یک به یک از سوی هواداران تشویق شدند. هواداران با دیدن جواد نکونام با شعارهایی اعلام کردند در شرایط فعلی پشت او هستند. شمار دیگر با فریاد پیغام دادند که هر کاری کنند از او حمایت خواهند کرد.

* یکی از هواداران به سرمربی استقلال دسته گل بزرگ آبی اهدا کرد.

* مهدی هاشمی‌نسب با وجود عدم حضور کادرفنی از سوی هواداران تشویق شد.

* جواد نکونام و روزبه چشمی در رابطه با اوضاع نامناسب استقلال با رسانه‌ها گفت‌وگو کردند.

* بازیکنان پس از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر نکونام و حمید رجبی و گروه دیگر زیر نظر محمد نوازی و کیانوش رحمتی به تمرین پرداختند.

* با توجه به کمبود دروازه‌بان، بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال درون یکی از دروازه‌ها ایستاد.

* امیرعلی صادقی، هافبک جوان استقلال که سال گذشته از سوی ریکاردو ساپینتو به بازی گرفته نمی‌شد، یکی از بازیکنان آماده بود و بارها مورد تشویق قرار گرفت.

* علی سامره سرپرست جدید تیم استقلال با شعار معروف «علی 30 ثانیه» تشویق شد.

* محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که روز گذشته همراه آبی‌پوشان تمرین کرده بود، به دلیل نامشخص بودن وضعیت تمدید قراردادش تمرین نکرد و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین بود.

* پس از پایان تمرین مهرداد محمدی به درخواست هواداران به سمت آنها رفت و سلفی گرفت.

* هواداران استقلال با دیدن گزارشگر صداوسیما، به او بابت برنامه‌هایی در رابطه با حضور علیرضا بیرانوند در استقلال اعتراض کردند.

2636