دو تیم عربستانی به دنبال جذب بازیکن بارسلونا

دو تیم عربستانی به دنبال جذب بازیکن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک کسیه بازیکنی است که در حال حاضر شرایطش در بارسلونا مشخص نیست و به طور دقیق معلوم نیست که او برای فصل آینده همچنان در بارسلونا حضور خواهد داشت یا این که قرار است این تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، فرانک کسیه که در پست هافبک بازی می کند، در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از میلان به بارسا آمد و در فصلی که گذشت عملکرد چندان بدی نداشت اما شرایط برای او نامشخص است و بارسا اگر پیشنهاد مناسبی برای این بازیکن داشته باشد، او را به فروش می رساند.

به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا با دو پیشنهاد از تیم های عربستانی برای فرانک کسیه روبرو شده است. الهلال عربستان و النصر عربستان دو تیمی هستند که کسیه را می خواهند. البته بارسا برای فرانک کسیه حداقل 20 میلیون یورو می خواهد اما بالاترین پیشنهاد تیم های عربستانی 14 میلیون یورو بوده است و بارسا با این رقم هافبک خود را به فروش نمی رساند.

النصر عربستان که مارسلو بروزوویچ را از چنگ بارسلونا در آورد اکنون به دنبال جذب کسیه نیز هست. بارسلونا هم به دنبال جذب هافبک دفاعی است و هنوز گزینه نهایی این تیم مشخص نشده است و باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1471