خط هافبک ویژه‌ای که آرسنال و منچستریونایتد در فصل جدید دارند

خط هافبک ویژه‌ای که آرسنال و منچستریونایتد در فصل جدید دارند

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در فصلی که گذشت در رقابت های لیگ برتر انگلیس به طور کلی عملکرد خوبی داشت و در مسیر قهرمانی قرار گرفته بود اما اوضاع به شکلی پیش رفت که در نهایت منچسترسیتی موفق شد گوی رقابت را از توپچی های لندن برباید و در نهایت این سیتیزن ها بودند که قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این تابستان با خرید هایی که داشته است خودش را تقویت کرده است و به نظر می رسد که شاگردان میکل آرتتا در فصل جدید دوباره به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند و باید دید که این بار اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود. آرسنال با آوردن کای هاورتز و دکلان رایس که در یک قدمی پیوستن به آرسنال قرار دارد، می تواند خط هافبکی شامل رایس، هاورتز و اودگارد داشته باشد که یک خط هافبک فوق العاده است.

از سوی دیگر منچستریونایتد با آوردن میسون مونت از چلسی می تواند خط هافبکی شامل برونو فرناندز، کاسمیرو و میسون مونت داشته باشد که این خط هافبک هم یک خط هافبک ویژه و فوق العاده است و باید دید که عملکرد شاگردان اریک تن هاگ با خط هافبک جدیدشان در فصل جدید به چه شکل خواهد بود. آن ها در فصل گذشته حاشیه های زیادی را تجربه کردند.

1471