منچستریونایتد 0-1 آرسنال؛ سه امتیاز طلایی برای توپچی‎ها

منچستریونایتد 0-1 آرسنال؛ سه امتیاز طلایی برای توپچی‎ها

خبرگزاری فوتبالی - پنالتی پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی کافی بود تا آرسنال سه امتیاز بسیار ارزشمند را در مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد کسب کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مسابقات هفته هفتم لیگ انگلیس، آرسنال چهارمین برد خود را کسب کرد و دوازده امتیازی شد. آنها سه بازی دیگر را با شکست به پایان رساندند اما به هر صورت به نظر می رسد که پیرویز در اولدترافورد دستاورد ارزشمندی برای آرتتا و تیمش است. در نقطه مقابل منچستریونایتد با این شکست خانگی حالا فقط هفت امتیاز از شش بازی دارد که شرایط بسیار وحشتناکی است. در حقیقت هر چقدر منچستر در اروپا خوب کار کرده، شرایطش در لیگ ناامیدکننده بوده است. آنها سومین شکست فصل خود را تجربه کردند در حالی که دو برد و یک تساوی هم در کارنامه خود داشتند.

آرسنال با این پیروزی فعلا در رتبه هشتم قرار گرفت در حالی که منچستریونایتد در رتبه پانزدهم قرار دارد. البته اگر برایتون موفق به غلبه بر تاتنهام شود، تیم سولشر به قعر جدول نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

به هر صورت آرتتا و تیمش با این پیروزی می توانند فعلا با آرامش کار را دنبال کنند و به ادامه مسابقات امیدوار باشند در حالی که مدیران یونایتد همچنان نمی دانند که عملکرد درخشان تیمشان در اروپا و پیروزی های  فوق العاده مقابل پی اس جی و لایپزیش را باور کنند یا عملکرد ضعیف در لیگ برتر!

4125