آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی استقلال از زبان قائم‌مقام باشگاه

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی استقلال از زبان قائم‌مقام باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- قائم‌مقام باشگاه استقلال مروری بر آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی این باشگاه داشت.

به گزارش فوتبالی، علی امیری قائم‌مقام باشگاه استقلال روی آنتن فوتبال برتر آمد و به سوالات مختلفی درباره مسائل پیرامون استقلال پاسخ داد. او در بخشی از صحبت‌هایش به آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی این باشگاه پرداخت.

طبق توضیحات امیری، جواد نکونام تا این لحظه لیست خروجی نداشته است. تنها تمدیدی آبی‌ها برای فصل بعد هم محمدحسین مرادمند خواهد بود که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده بود.

از طرفی سیدحسین حسینی با وجود خداحافظی از هواداران استقلال، فعلا در این تیم ماندنی است. البته می‌شود این را حدس زد که اگر بیرانوند به استقلال بیاید، معادلات حسینی بهم بخورد و یک بار هم که شده واقعی از استقلالی‌ها خداحافظی کند.

امیری همچنین اضافه کرد که فسخ آرش رضاوند با استقلال غیرقانونی است و به این بازیکن اطلاع داده است. رضاوند در روزهای اخیر با جواد نکونام و همچنین حجت کریمی جلسه داشته و به نظر نمی‌رسد مشکلی برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان داشته است.

رافائل داسیلوای برزیلی هم علیرغم آنکه قراردادش را فسخ کرده، برای بازگشت با استقلال مذاکره داشته است. البته امیری می‌گوید وکیل سیلوا درخواست کرده تا قرارداد 500 هزاردلاری او به 800 هزار دلار افزایش پیدا کند اما استقلال تا این لحظه زیر بار نرفته است.

2509