مرور ماجرای تلخ سهرابیان و پادووانی در استقلال: یکی از بدترین تصادفهای فوتبال ایران

مرور ماجرای تلخ سهرابیان و پادووانی در استقلال: یکی از بدترین تصادفهای فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی- عصر دیروز آرمین سهرابیان به عنوان یکی دیگر از خریدهای این فصل استقلال معرفی شد. 

به گزارش فوتبالی، این مدافع چپ‌پا در دوره قبلی حضورش در استقلال دو سال برای این تیم بازی کرد. در فصل اول چندان به بازی گرفته نمی‌شد و تنها 8 بار در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت اما در فصل دوم وضعیتش بهتر شد و 18 بازی برای استقلال انجام داد.

 در یکی از بازی‌های فصل دوم بود که آرمین ناخواسته در یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی که ممکن است در فوتبال رخ بدهد نقش ایفا کرد. او بازیکن خوب و کم‌حاشیه و موثری است اما از بدشانسی‌اش، فوتبال ایران او را با همان صحنه تلخ به یاد می‌آورد. در دقیقه 42 بازی استقلال و فولاد در اهواز لیگ هفدهم بود که لئاندرو پادوانی و آرمین روی یک توپ بلند برای سر زدن به هوا پریدند. در این صحنه پادوانی داشت عقب عقب حرکت می‌کرد و به همین دلیل متوجه نشد که سهرابیان هم پشت سرش به هوا بلند شده است. به همین دلیل دو نفر سربه‌سر شدند و سهرابیان و پادوانی هر دو روی زمین افتادند.

سهرابیان انگار خودش متوجه شد که اتفاق بدی افتاده و مصدومیت مدافع برزیلی جدی است. پادوانی نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد. اما یکی دو روز بعد عمق فاجعه مشخص شد. پاداونی به دلیل ضربه سنگینی که به سرش خورده دچار فلج از ناحیه کمر به پایین شد و این مشکل زندگی او را تغییر داد. روشن است که این برخورد ناخواسته و کاملا اتفاقی بوده است. شاید تاریخ فوتبال ایران و حتی جهان، چنین حادثه‌ هایی را زیاد به یاد نداشته باشد و این هم از بخت بد آرمین بود که در متن فاجعه قرار داشت و این داستان تا همیشه در ذهن خود سهرابیان هم باقی مانده است. مثل حافظه اهالی فوتبال در ایران که سهرابیان را تا همیشه با با مصدومیت پادوانی به یاد خواهند آورد. البته پادووانی هرگز گله ای از سهرابیان نداشته و البته یک اتفاق و یک تصادف باعث شد تا چنین اتفاقی بیفتد. 

1359