آخرین وضعیت ستاره مدنظر هواداران استقلال/ سید مجید حسینی بازنمی گردد

آخرین وضعیت ستاره مدنظر هواداران استقلال/ سید مجید حسینی بازنمی گردد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی پوش مدنظر آبی‌های تهرانی همچنان بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، سید مجید حسینی از جمله گزینه‌هایی است که نه تنها هواداران استقلال بلکه سرمربی این تیم هم تمایل به جذبش دارد. خصوصا که حالا با قطعی شدن جدایی رافائل سیلوا و عارف غلامی و همچنین هایجک شدن عارف آقاسی به تراکتور، وضعیت خط دفاع استقلال کمی مبهم شده است.

سید مجید حسینی که فصل خوبی را با کایسری‌اسپور تجربه کرده و به عنوان یک مدافع آمار خوب 3 گل و یک پاس گل در 28 بازی را به ثبت رساند، حالا قراردادش با این تیم تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. هنوز مشخص نیست مدیران باشگاه ترکیه‌ای قصد تمدید قرارداد این بازیکن را دارند یا نه اما از آن مهمتر علاقه بالای استقلالی‌ها برای بازگرداندن این بازیکن است.

در همین خصوص چند روز پیش علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد سید مجید حسینی قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد و تلویحا از عدم اقدام برای جذب این بازیکن خبر داد. منتها معما شدن شرایط خط دفاع استقلال و نامعلوم بودن زوج مرادمند بار دیگر باعث شد هواداران آبی جذب حسینی را از مدیران باشگاه خود مطالبه کنند.

حال باید دید اقدام جدیدی در این خصوص صورت می‌گیرد یا نه و از آن مهمتر آیا مجید حسینی برای بازگشت به لیگ برتر متقاعد خواهد شد؟ البته که اینطور به نظر نمی رسد و سیدمجید دلار و یورو را به ریال ترجیح نمی دهد!

6442