مقصد بعدی یاسین سلمانی؛ اول خارج از کشور، بعد شاید استقلال!

مقصد بعدی یاسین سلمانی؛ اول خارج از کشور، بعد شاید استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- یاسین سلمانی یکی از معماهای نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، هافبک فصل گذشته سپاهان و کاپیتان تیم امید ایران یکی از بازیکنانی است که مورد توجه هر دو تیم پرطرفدار پایتخت قرار دارد.

آنهایی که از نزدیک یاسین سلمانی را می‌شناسند، می‌دانند که او طرفدار پرسپولیس است و قلبهای قرمزی که در استوری‌ها و پست‌هایش گذاشته، به همین دلیل بوده است اما دیروز درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفت که این باشگاه او را نمی‌خواهد.

اگرچه یحیی گل‌محمدی هم به این بازیکن اعتقاد داشت اما طی یک هفته گذشته ظاهرا توافقی بین باشگاه پرسپولیس و سلمانی روی نداده است و این بحث مطرح شده که سلمانی به سمت استقلال تغییر مسیر داده و مدیر برنامه‌های این بازیکن مذاکرات مثبتی با این باشگاه داشته و اصلا بعید نیست که او با پیراهن استقلال عکس یادگاری بگیرد.

خبر استقلالی شدن کاپیتان تیم امید در حالی منتشر شده که طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، سلمانی به دنبال این است که فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد و به همین دلیل از مدیر برنامه‌هایش که اهل هلند است، درخواست کرده تا مقصد مناسبی برای او پیدا کند.

او در گفت و گو با نزدیکانش خبر تماس استقلالی‌ها و حتی جواد نکونام را تایید کرده اما همانطور که نوشته بودیم، این بازیکن می‌خواهد لژیونر شود و حتی اگر آفر خارجی مناسبی برایش پیدا نشود، شاید به استقلال برود.

1984