واکنش جدی جواد نکونام به حواشی اخیر/ وضع قوانین سختگیرانه برای تمرینات استقلال

واکنش جدی جواد نکونام به حواشی اخیر/ وضع قوانین سختگیرانه برای تمرینات استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال برقراری نظم و آرامش در تیم تحت هدایتش است.

به گزارش فوتبالی، درگیری‌هایی که در اولین جلسه تمرینی استقلال روی سکوهای کمپ ناصر حجاری رخ داد، باعث شد تا اولین حاشیه آبی‌ها برای فصل جدید خیلی زود به وجود بیاید. ابعاد ماجرا آنقدر عجیب بود که بسیاری از پیشکسوتان و رسانه‌های هواداری این تیم به جواد نکونام هشدار دادند جلوی تکرار چنین مسائلی را بگیرد و سرمربی استقلال هم بلافاصله تصمیم گرفت قوانین سختگیرانه‌ای برای تمرینات تیمش وضع کند.

بر همین اساس نکونام در اولین و مهمترین قدم، حضور افراد غیر رسمی و غیر مدیریتی را در محل تمرین ممنوع اعلام کرده است. او همچنین قصد دارد در هنگام تمرین بازیکنان، حتی به لیدرها، کارکنان باشگاه و افراد مربوط به سایر ارگان‌ها اجازه حضور ندهد.

جواد نکونام که بخشی از آغاز راه مربیگری خود را به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی نشست و حتی سبک تفکرات فنی‌اش را از او الگو گرفت، به نظر میرسد قصد دارد انضباط حاکم بر تمرینات تیم ملی در زمان سرمربیگری کی‌روش را برای استقلال به اجرا درآورد. ناگفته نماند به دلیل نظم شدیدی که آن زمان در تمرین تیم ملی وجود داشت، برخی‌ها فضای تمرین را به پادگان تشبیه کرده بودند و باید دید آیا همان اتفاق برای تمرینات تیم استقلال هم رخ خواهد داد یا خیر.

این را هم در نظر بگیرید که بنا به دستور جواد نکونام، تا اطلاع ثانوی تمرینات استقلال پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

6442