سوال روز/ چه کسی پشت پرده ضرب و شتم هواداران استقلال است؟

سوال روز/ چه کسی پشت پرده ضرب و شتم هواداران استقلال است؟

پایگاه خبری فوتبالی- درگیری‌های رخ داده در محل تمرین استقلال ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه تصاویر ضرب و شتم هواداران استقلال توسط افراد شناخته شده‌ای منتشر شد، واکنش های تند زیادی علیه مدیران باشگاه استقلال به همراه داشت و به شدت علت وقوع آن مورد انتقاد جدی قرار گرفت.

حجت کریمی به عنوان نفر اول مدیریت این باشگاه در اولین اقدام کانون هواداران را منحل پ و به عبارتی لیدرهای تیم را اخراج کرد. حال بماند که لیدرهای استقلال هم در یک لایو اینستاگرامی، خشم خود از این موضوع را پنهان نکردند و حتی توسط برخی از آنها الفاظی ناپسند علیه این باشگاه و هوادارانش به زبان آورده شد.

شاید برای هواداران استقلال و اهالی رسانه این سوال مطرح شده باشد که چرا کانون هواداران باید منحل شود؟ و چه ارتباطی میان اخراج لیدرها با اتفاقات روز پنجشنبه وجود دارد؟ آن هم در حالی که هیچ یک از ضارب‌ها جزو لیدرهای باشگاه نبوده است!

سرپرست مدیرعاملی استقلال اما نگاهی متفاوت به این جنجال دارد و آن را آگاهانه و مغرضانه می‌داند. او امروز در این باره گفته: «این ماجرا با برنامه ریزی بود و به زودی در مورد آن صحبت می‌کنم.»

با این حال اصلی ترین سوال اذهان عمومی این است که آن افراد چگونه و با دعوت چه کسی در محل تمرین استقلال حاضر شده بودند؟ کریمی این سوال را اینگونه پاسخ می‌دهد: «بابت این اتفاقات متاسفم اما این فرد سال‌های قبل نیز در تمرین استقلال حاضر شده بود و آن روز هم به همراه دیگر لیدرها کنار زمین بود.»

شاید مروری بر بخشی از اتفاقاتی که قبل و بعد از درگیری عصر پنجشنبه در فضای مجازی رخ داد، کمی به حل این معما کمک کند؛ چند روز پیش از آغاز تمرینات استقلال، برخی صفحات هواداری این تیم حجت کریمی را به شدت مورد نقد قرار دادند که شاید همین ماجرا باعث شعارهای تند هواداران در روز تمرین شد. بعد از آن درگیری‌ها که خشم عمومی به اوج خود رسیده بود، رصد رویکرد هواداران استقلال در فضای مجازی – که طبیعتا برگرفته از صفحات و گروه‌های هواداری این تیم است - نشان می‌دهد که از نگاه آنها مدیریت باشگاه پشت ماجرا بوده و حالا حجت کریمی قول داده در این باره روشنگری خواهد کرد.

حال باید دید جنجال عجیب اولین تمرین استقلال برای فصل جدید به چه سرانجامی ختم خواهد شد.

6442