پسر اسطوره فوتبال فرانسه به اینتر پیوست

پسر اسطوره فوتبال فرانسه به اینتر پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - پسر 25 ساله لیلیان تورام، قهرمان جام جهانی 1998 با تیم ملی فرانسه، قراردادی پنج ساله با فینالیست فصل گذشته چمپیونزلیگ امضا کرد و در اینتر سالانه 6.5 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی ، اینتر  توانست مارکوس تورام را پس از فصل درخشانش در بروسیا مونشن گلادباخ به صورت رایگان به خدمت بگیرد. این بازیکن با سیزده گل در بوندسلیگا عملکرد خوبی داشت و با اتمام قراردادش به صورت رایگان راهی نراتزوری ها خواهد شد.

باشگاه اینتر در بیانیه ای اعلام کرد:" مارکوس تورام به اینتر پیوست. این مهاجم که در سال 1997 متولد شده، با قراردادی چهار ساله از بروسیا مونشن گلادباخ به اینتر پیوست. "

تورام بدین ترتیب زوج لوتارو مارتینز در اینتر خواهد بود. مارکوس بدین ترتیب ترجیح داد که به کشور محل تولدش برگردد و پیشنهاد پی اس جی را رد کرد. این بازیکن به جایگزین ادین ژکو تبدیل می شود که هفته گذشته راهی فنرباغچه شده بود.

مارکوس در زمان حضور پدرش در پارما در این شهر متولد شده بود. پدرش ترجیح می داد که به سراغ جودو یا شمشیربازی برود اما او تصمیم گرفت که فوتبالیست شود و البته بر خلاف پدرش که مدافع بزرگی بود، ترجیح داد که در خط حمله بازی کند.

4125