درودگر خبر داد؛ میزبانی آسیایی نساجی در ورزشگاه آزادی

درودگر خبر داد؛ میزبانی آسیایی نساجی در ورزشگاه آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی از اقدام برای تعیین محل جدید میزبانی بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال نساجی که با قهرمانی جام حذفی در فصل 02-1401 توانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد، همچنان در بحث میزبانی از بازی‌های خانگی خود بلاتکلیف است. این در حالی است که در فصول اخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا یک کشور به صورت مترکز میزبان تمام بازی‌ها بود و قبل از آن هم مصاف نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث انجام می‌شد تا بحث میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان آسیایی خود کمرنگ شود اما امسال قرار است بعد از مدت‌ها، تیم‌های ایران در سه بازی مرحله گروهی میزبان باشند.

در همین خصوص قرار است تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان حریفان خود باشند اما تکلیف محل میزبانی نساجی هنوز نامشخص است.

البته صادق درودگر مدیرعامل این باشگاه مازندرانی امشب در برنامه شبهای فوتبالی با بیان اینکه تا پیش از این با مسئولان ورزشگاه نقش جهان رایزنی‌هایی انجام شده، گفت: «ما به دنبال میزبانی شایسته ایران و باشگاه محبوب نساجی هستیم. اولین تمرین را که برگرار کردم با واکنش هواداران به این موضوع روبرو شدیم که بابت مسافت طولانی قائمشهر تا اصفهان گلایه داشتند. لذا تصمیم گرفتیم تصمیم بهتری در این باره بگیریم.»

درودگر در ادامه از احتمال میزبانی در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد و گفت: «با توجه به اینکه هر ورزشگاه میتواند برای میزبانی بازی‌های دو تیم مورد استفاده قرار گیرد و از آنجا که استقلال در این دوره لیگ قهرمانان حضور ندارد، به دنبال آن هستیم که بازی‌های خانگی خود را به همراه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبانی کنیم.»

دقایقی بعد این موضوع به تایید رسمی باشگاه نساجی هم رسید و رسانه رسمی این باشگاه نوشت: "با رایزنی و نامه نگاری باشگاه نساجی و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، احتمال برگزاری دیدارهای آسیایی شمالی‌ها در تهران بیشتر شده است. پیش از این و برای مدارک حرفه‌ای ورزشگاه نقش جهان به عنوان ورزشگاه اول آسیایی معرفی شد. حالا با تلاش‌های  درودگر و پیگیری مهندس حدادیان برای رفاه هواداران عزیز باشگاه نساجی، احتمالا حداقل سه رقابت آسیایی نساجی، در تهران برگزار می‌شود."

6442