شکستن رکوردی دیگر از یونایتد توسط سیتیزن‌ها با درآمد هنگفت 700 میلیون پوندی

شکستن رکوردی دیگر از یونایتد توسط سیتیزن‌ها با درآمد هنگفت 700 میلیون پوندی

پایگاه خبری فوتبالی  - منچسترسیتی قهرمان سه گانه فصل گذشته اطمینان دارد که با کسب درآمد 700 میلیون پوندی امسال رکورد موجود در این زمینه را جا به جا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در حال حاضر این افتخار را پس از درآمد 627 میلیون پوندی در فصل 19-2018 مال خود کرده است و اوایل هفته مسئولین یونایتد اعلام کردند که با کسب درآمدی بین 640-630 میلیون پوند در فصل جاری این مبلغ را ارتقا خواهند داد. هرچند مالکان دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچستر سیتی باور دارند که پس از فصل پر افتخاری که زیر نظر گواردیولا پشت سر گذاشتند، این مبلغ را تا بیش از 700 میلیون پوند افزایش خواهند داد. درآمد‌هایی که از طریق پخش زنده، رسانه و تبلیغات بخش عمده ای از درآمدهای منچستر سیتی را تشکیل می‌دهند که جایگاه سیتی را در صدر لیست تیم‌های ثروتمند دنیا محکم تر خواهد کرد. 300 میلیون پوند از این مبلغ به دنبال افتخار آفرینی این تیم پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ جزیره و جام حذفی به حساب سیتیزن‌ها واریز خواهد شد. 

این رقم بازهم ممکن است از درآمد 726 میلیون پوندی بارسلونا در سال 2020 و پیش از بحران های مالی که گریبان این باشگاه را گرفت، کم‌تر باشد، این مبلغ رکورد دنیای فوتبال در این زمینه را به نام خود ثبت کرد.

2102