الهلال عربستان چه دستمزدی را برای مورینیو در نظر گرفته بود؟

الهلال عربستان چه دستمزدی را برای مورینیو در نظر گرفته بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الهلال عربستان به تازگی به دنبال این بوده است که ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کند که البته در این مسیر موفق نشده است و سرمربی پرتغالی پیشنهاد باشگاه عربستانی را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، فوتبال عربستان در این تابستان شاهد تغییر و تحولات چشمگیری بوده است به طوری که ستاره های زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده اند و باید دید که اوضاع در لیگ عربستان در فصل آینده به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات، باشگاه الهلال عربستان در هفته های اخیر به ژوزه مورینیو یک پیشنهاد هنگفت داده بود. البته مورینیو این پیشنهاد را رد کرد چرا که می خواهد همچنان در باشگاه آ اس رم بماند و برای موفقیت این تیم تلاش کند. الهلال عربستان به مورینیو پیشنهاد دستمزد 30 میلیون یورو در هر فصل را داده بود که یک عدد بسیار قابل توجه برای سرمربی ها به حساب می آید.

الهلال عربستان علاوه بر ژوزه مورینیو، به ماسیمیلیانو آلگری هم پیشنهاد داده بود اما سرمربی یوونتوس هم پیشنهاد الهلال عربستان را رد کرد و به این ترتیب او هم نپذیرفت که راهی فوتبال عربستان شود و همچنان در جمع بیانکونری ها ماندگار شده است.

1470