کریم باقری: هیچ کس به من نگفته من ممنوع الکار هستم!

کریم باقری: هیچ کس به من نگفته من ممنوع الکار هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- ادامه حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس یکی از ابهامات بزرگ کادرفنی این تیم در فصل آینده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که با اعلام یحیی گل محمدی قرار است تمرینات این تیم از اوایل هفته آینده استارت بخورد، هنوز مذاکره و تماسی با کریم باقری برای ادامه همکاری از سوی باشگاه شکل نگرفته است. مساله‌ای که باعث ایجاد شایعات زیادی هم شده و از پایان همکاری شماره 6 اسبق پرسپولیس و تیم ملی بعد از سال‌ها روی نیمکت این تیم بحث به میان آمده است.

کریم باقری به دلایل بسیار مختلف، یک شخصیت بسیار قابل احترام در فوتبال ایران است. او سالها به عنوان نفر دوم یا سوم در کادرهای فنی مختلف هم حضور داشته و از سوی بازیکنان هم احترام دیده است.

 کریم با چند عصبانیت به موقع، نیمکت پرسپولیس را جمع و جور کرده و جلوی سازهای ناکوک این تیم را گرفته است و به همین دلیل یکی از چهره‌های محبوب نیمکت قرمزها بین هواداران پرسپولیس در سالیان گذشته بوده است.

کریم باقری که روز گذشته با یکی از خبرگزاری‌ها گفت‌و‌گو کرد در واکنش به شرایط قرارداد و همکاری‌اش برای فصل آینده اینطور گفته است: "قرارداد من تمدید نشده و صحبتی با من انجام نشده و باشگاه با من صحبتی نکرده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد."

مربی محبوب قرمزها در ادامه گفته است: "این موضوع اتفاق خاصی نیست و باشگاه با هر کسی بخواهد صحبت می‌کند و با هر کسی نخواهد صحبت نمی‌کند. مسلما باید با باشگاه قرارداد داشته باشم و اگر قراردادی نباشد در تمرینات حضور نخواهم داشت. کسانی در تمرینات حاضر می‌شوند که با باشگاه قرارداد دارند."

کریم باقری در حالی اعلام کرد باشگاه با او تماسی نگرفته که یک شایعه دیگر هم مبنی بر ممنوع الکار بودن او در برخی رسانه‌ها مطرح شد که با واکنش او مواجه شد و می‌گوید: " به‌هر‌حال در فوتبال ما راحت شایعه‌سازی می‌کنند و واقعا نمی‌دانم این صحبت‌هایی که مبنی‌بر ممنوع‌الکار شدن من مطرح شده از کجا آب می‌خورد. تا الان که هیچ‌کس به من نگفته اجازه کار ندارم و بحث خستگی هم که مطرح کردید عجیب است. وقتی تا الان با من تماسی از سوی باشگاه گرفته نشده چطور شایعه می‌کنند خسته هستم و می‌خواهم دور از فوتبال باشم. همیشه گفته و باز هم می‌گویم اگر باشگاه تمایل به همکاری داشته باشد تماس می‌گیرند و پیشنهادشان را مطرح می‌کنند، اما اگر تماسی گرفته نمی‌شود دلیل ندارد این حواشی ایجاد شود."

باشگاه پرسپولیس در حالی تاکنون برای تمدید قرارداد کریم باقری با او تماس نگرفته که یحیی گل‌محمدی در لیستی که به رضا درویش داده است خواستار تمدید قرارداد باقری شده و باید منتظر ماند و دید آیا مدیران پرسپولیس اقدامی در جهت تمدید قرارداد او انجام خواهند داد تا به شایعات ممنوع الکار بودن او پایان دهند یا اخباری که در این زمینه شنیده میشود به واقعیت تبدیل خواهد شد.

البته شنیده می‌شود برخی عوامل تیم از صحبت‌های کریم باقری و برخی شوخی‌های او استنباط دیگری داشتند و گزارش آنها به برخی نهادها گویا موجب شده تا باشگاه فعلا برای تمدید قرارداد کریم باقری احتیاط را در دستور کار قرار دهد.

البته برخی هم معتقد هستند کریم باقری با این مصاحبه‌ها قصد دارد توپ را در زمین باشگاه انداخته تا رضا درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس مجبور به حل مشکل او شود.

۷۶۵۵