هادی شکوری: برخی نخواستند آرشا شکوری در استقلال بماند!

هادی شکوری: برخی نخواستند آرشا شکوری در استقلال بماند!

پایگاه خبری فوتبالی- هادی شکوری درباره شرایط پسر ملی‌پوشش صحبت‌های جالبی مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، راهیابی تیم ملی نوجوانان ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا و همچنین صعود این تیم به جام جهانی، یک چهره ویژه در دل خود داشت؛ آرشا شکوری که طی روزهای گذشته همه در جریان داستان زندگی او قرار گرفته‌اند که مهمترین نکته آن، پدر سرشناس این دروازه‌بان نوجوان است.

هادی شکوری در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره نحوه ورود پسرش به دنیای فوتبال می‌گوید:" آرشا از 12 سالگی وارد فوتبال شد. او کارش را به عنوان هافبک وسط شروع کر اما چون برادرم مربی دروازه‌بان‌ها بود، خیلی مشوق پسرم شد که دروازه‌بان شود. ضمنا ارتباط خانوادگی که در دوران کودکی‌اش با سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو داشتیم هم در این ماجرا بی‌تاثیر نبوده است. آرشا همیشه عاشق دستکش های رحمتی و طالب‌لو بود (با خنده)."

وی درباره ماجرایی که از آن به "زیرآب زدن فرزندش برای حضور استقلال" یاد می‌کند، چنین توضیحی دارد: " متاسفانه اجازه ندادند او در استقلال ادامه دهد. طبق درخواست فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور، آرشا راهی تیم اصلی استقلال شد وحتی سه ماه با بزرگسالان استقلال تمرین کرد. در تمام این مدت او بازیکن ثابت تیم نوجوانان بود. همه از آرشا راضی بودند اما برخی‌ها اجازه ندادند او در استقلال بماند."

شکوریِ پدر در پاسخ به این سوال که "آیا فرزندش هم مثل خودش استقلالی است، پاسخ جالبی داده است:" من به آرشا یاد دادم که در هر تیمی که هستی نسبت به همان تیم تعصب داشته باش. او در استقلال و سایپا بازی کرده و سعی کرده هر جا بازی می کند به همان جان تعصب داشته باشد. برای آینده خودش هم بهتر است که ذهنش از این مسائل خالی باشد."

6442