تیمداری باشگاه‌‌ها در لیگ برتر بانوان/ شمس آذر اولین داوطلب

تیمداری باشگاه‌‌ها در لیگ برتر بانوان/ شمس آذر اولین داوطلب

پایگاه خبری فوتبالی- گلاره ناظمی در خصوص تیمداری باشگاه‌‌های لیگ برتر در بخش بانوان عنوان کرد فدراسیون فوتبال آماده است تا شرایط را فراهم کند.

به گزارش فوتبالی، مدیر مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان درباره مصوبه سازمان لیگ مبنی بر اعطای امتیاز تیم لیگ برتری بانوان به باشگاه‌های لیگ برتر مردان عنوان کرد: فعلا این قضیه اجباری نیست اما از سال بعد در تلاش هستیم تا هر باشگاه لیگ برتری در بخش آقایان که درخواست دادن تیم در لیگ برتر بانوان را دارد، این امکان برای آن‌ها فراهم باشد تا بنا بر خواسته AFC و فیفا - که هر باشگاهی ملزم به داشتن تیم آقایان و بانوان است - این اتفاق در کشور ما صورت بگیرد.

وی درباره تیم‌هایی که تاکنون ابراز تمایل و آمادگی کرده‌اند، توضیح داد: در رسانه‌ها صحبت‌ها زیاد بود و اسامی تیم‌های مختلفی به میان آمده اما تنها تیمی که از طریق اتوماسیون به فدراسیون نامه زده و آمادگی خود را در این خصوص اعلام کرده، شمس آذر قزوین است.

ناظمی در خصوص اینکه اگر همه باشگاه‌های لیگ برتری آقایان درخواست تیمداری در لیگ برتر بانوان را دهند و تعداد از حد معین بیشتر شود، راهکار سازمان لیگ چه خواهد بود، بیان کرد: در ابتدای امر واقعا دوست داریم این اتفاق رخ دهد و شاهد تیم‌های زیادی در بخش بانوان باشیم. اگر تعداد بیش از حدی بود که نمی‌توانستیم در قالب یک لیگ آن را برگزار کنیم، ابتدا آن‌ها را به دو یا سه گروه تقسیم می‌کنیم و در سال‌های بعد، لیگ برتر را مجددا تشکیل خواهیم داد.

1999