گلاره ناظمی: به دنبال مجوز پخش زنده بازی‌ها در فصل آینده هستیم

گلاره ناظمی: به دنبال مجوز پخش زنده بازی‌ها در فصل آینده هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان در پایان این تورنمنت گفت که اتفاقات خوبی انتظار فصل آینده لیگ بانوان را می‌کشد.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران عصر امروز با برگزاری چهار دیدار همزمان به ایستگاه پایانی خود رسید تا طولانی‌ترین فصل جام کوثر نیز بالأخره رد 16 خردادماه به پایان برسد.

لیگ جاری بسیار تحت تأثیر حضور تیم ملی فوتبال بانوان ایران در رقابت‌های مقدماتی و اصلی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا بود و بازه زمانی برگزاری این تورنمنت را بسیار طولانی‌تر از سال‌های گذشته کرد.

گلاره ناظمی که در ورزشگاه عدالت ایلام برای اهدای جام قهرمانی به تیم خاتون حضور داشت، در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین دوره از مسابقات هم امروز تموم شد و لیگ بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

مسئول برگزاری لیگ برتر بانوان افزود: با وجود اینکه ما رقابت‌های تیم ملی بزرگسالان را داشتیم، 3 ماه به زمان لیگ افزوده شد اما با لطف و همکاری باشگاه‌ها توانستیم لیگ را با تمامی سختی‌ها تا انتها ادامه دهیم و برگزار کنیم.

او درخصوص حضور تیم قهرمان لیگ در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امسال در جام باشگاه‌های آسیا هم یک نماینده داریم و تیم خاتون بم به این تورنمنت مهم اعزام خواهد شد.

ناظمی در پاسخ به این سوال که "آیا فصل بعد هم جدول لیگ 12 تیمه خواهد بود؟" عنوان کرد: از تعداد تیم‌های حاضر در لیگ به هیچ عنوان کاسته نخواهد شد و فقط جای دو تیمی که به لیگ پایین‌تر سقوط کرده‌اند با دو تیم صعودی، تعویض خواهد شد.

مسئول برگزاری جام کوثر نسبت به پخش زنده بازی‌های لیگ بانوان ابراز امیدواری کرد و گفت: ما هم امیدواریم. اکنون به دنبال مجوز پخش زنده بازی‌ها هستیم و به لطف خدا در لیگ بعدی اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

وی با براز خرسندی به پخش زنده دیدار خاتون بم و پالایش گاز از صفحه اینستاگرام باشگاه خاتون، تصریح کرد: همه اینها با شرایطی که ما برای این باشگاه مهیا کردیم و رعایت قوانین و مقررات قابل اجراست و امیدواریم که بتوانیم در فصل آینده تمامی مسابقات را با شرایط خاص پخش زنده کنیم.

1377