آرسنال با مدافع هلندی به توافق رسید

آرسنال با مدافع هلندی به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آرسنال با ژورین تیمبر مدافع هلندی باشگاه آژاکس به توافق رسیده و او فصل آینده در لندن توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، علیرغم فصل خوبی که آرسنال سپری کرد، اما آن‌ها در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر از منچسترسیتی شکست خوردند و حالا ادو گاسپار و میکل آرتتا به دنبال تقویت تیم برای فصل آینده می باشند. به احتمال فراوان، اگر مشکلی در تست‌های پزشکی کای هاورتز پیش نیاید، این ستاره آلمانی چلسی در اواسط همین هفته با مبلغ 65 میلیون یورو به صورت رسمی به آرسنال خواهد پیوست. آن‌ها همچنین به دنبال دکلان رایس هستند و برای جذب کاپیتان وستهام، حداقل باید 100 میلیون پوند بپردازند. 

حالا به غیر از پست‌های هافبک و مهاجم، آرتتا از ضعف‌های دفاعی تیمش نیز آگاه است و می خواهد برای فصل آینده، سیستم دفاعی قدرتمندتری داشته باشد. آن‌ها برای بهبود نقاط ضعف خود در خط دفاع به دنبال تیمبر هستند که می تواند در پست‌های دفاع راست و وسط بازی کند. پیشنهاد اول توپچی‌ها برای تیمبر، 30 میلیون پوند ارزش داشت که توسط آژاکس رد شد، اما به نظر می رسد که دو تیم بتوانند با مبلغ 40 میلیون یورو موافقت کنند تا تیمبر راهی آرسنال شود. آرسنال و تیمبر به توافقات شخصی دست یافته‌اند.

4416