سوال روز/ کمیته فنی استقلال منحل می‌شود؟

سوال روز/ کمیته فنی استقلال منحل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا برخی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال میل چندانی به ادامه همکاری با این باشگاه ندارند.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی ریکاریدو ساپینتو بود که با تصمیم مدیریت باشگاه استقلال، کمیته فنی متشکل از پیشکسوتان این تیم تشکیل شد تا در بحث پیشنهاد گزینه‌های مربیگری و بررسی رزومه آنها و همچنین جمع بندی برای رسیدن به گزینه نهایی، مشاوره‌های لازم به حجت کریمی ارائه شود.
در این بین برخی خبرها از اختلاف نظر میان کمیته فنی و سرپرست باشگاه استقلال حکایت داشت و درست در روزهایی که این کمیته جواد نکونام (و یا لااقل استفاده از هر مربی ایرانی دیگری) را پیشنهاد داده بود، حجت کریمی با دعوت از خوان لوپز تا آستانه عقد قرارداد با این مربی اسپانیایی پیش رفت که همین مساله به دلخوری برخی اعضای کمیته از سرپرست م باشگاه منجر شد.
این حواشی باعث شد تا این سوال مطرح شود که آیا نظر کمیته فنی برای مدیران استقلال اهمیت دارد یا خیر چرا که در روزهای بلاتکلیفی نیمکت استقلال، این کمیته فقط یک مرتبه تشکیل جلسه داد و در ظاهر اینطور مشخص شد که خروجی آن جلسه هم چندان مورد توجه حجت کریمی قرار نگرفته است. هر چند جواب این معما به طور دقیق مشخص نیست اما حالا که سرمربی آبی پوشان انتخاب شده، برخی اعضای کمیته فنی تصمیم به جدایی گرفته‌اند.
در همین خصوص مجید نامجومطلق در گفتگویی که با تسنیم داشته، این موضوع را تایید کرده و گفته است: من دیگر در کمیته فنی استقلال حضور نخواهم داشت و فکر می‌کنم مدیران باشگاه هم در مورد برگزاری جلسه با کمیته فنی بی‌میل بودند.

بعید نیست حالا که سرنوشت نیمکت استقلال مشخص شده، همین روزها با خبر انحلال کمیته فنی این باشگاه مواجه شویم اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که در صورت لحاظ ساز و کار مناسب، این کمیته نه فقط در بحث انتخاب مربی، بلکه در سایر مباحث فنی مربوط به تیم در طول فصل می‌تواند نقش مشاوره‌ای خوبی را ایفا کند.

6442