رشید به دنبال فرمول جادویی رحمتی برای رویایِ 2026/ منتظر استقلال بود، خبری نشد!

رشید به دنبال فرمول جادویی رحمتی برای رویایِ 2026/ منتظر استقلال بود، خبری نشد!

پایگاه خبری فوتبالی- رشید مظاهری به نساجی پیوست تا در لیگ قهرمانان آسیا، به کمک رحمتی بیاید.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری بعد از فصل نسبتاً موفقی که در پیکان سپری کرد، روانه نساجی شد تا شاگرد سیدمهدی رحمتی شود. مظاهری می‌خواست با سپاهان ادامه دهد ولی بعد از اشتباهاتی که در همان هفته‌های ابتدایی داشت، مورایس ترجیح داد پیام نیازمند را از پرتغال جذب کند.

به نظر می‌رسید دوران مظاهری در تیم‌های رده بالا تمام شده باشد اما حالا به نساجی پیوسته است. نساجی کمتر از 2 ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رود و رحمتی برای به نظر برای حضور پرقدرت در آسیا به سراغ مظاهری رفته است.

مظاهری به همراه ذوب‌آهن، استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان حضور داشته و تجربه بین‌المللی او می‌تواند به کمک نساجی بیاید. 

رحمتی در شرایطی مظاهری را جذب کرد که علیرضا حقیقی را هم داشت که بعید است با حضور مظاهری در قائمشهر بماند. رحمتی که زمانی طولانی نیست که پا به عرصه سرمربیگری گذاشته، در آلومینیوم هم نشان داد می‌تواند دروازه بانهای خوبی را تربیت کند. پورحمیدی در حضور رحمتی کاملا متحول شد و حتی به تیم ملی هم رسید.

رشید مظاهری هم که چندی قبل در شب‌های فوتبالی اعلام کرد برای حضور دوباره در جام‌جهانی تلاش می‌کند و بی‌انگیزه نیست، امیدوار است به کمک رحمتی دوباره به روزهای خوبش بازگردد. البته ناگفته نماند او منتظر استقلال بود اما وقتی خبری نشد، به نساجی پیوست.

2509