بارسلونا در آستانه خرید پدیده 16 ساله سوییسی

بارسلونا در آستانه خرید پدیده 16 ساله سوییسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش برای جذب استعدادهای فوتبال دنیا شرایط خرید کاپیتان تیم نوجوانان سوییس را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی 16 ساله سوییسی نظر کاتالان ها را جلب کرده است. بارسلونا مذاکراتی جدی با "امان کوسپو" داشته و در نظر دارد که این بازیکن را برای تیم رزروهای خود یعنی "بارسا اتلتیک" بخرد. بارسلونا پیش از این خرید میکاییل فی را برای بارسا اتلتیک نهایی کرده بود و حالا در آستانه یک خرید سرشناس این تیم است و مذاکراتی جدی با باشگاه "گرسهاپرز زوریخ" داشته است.  در صورتی که امان به بارسلونا ملحق شود، به آینده دارترین بازیکن بارسا اتلتیک در کنار "لامین یامال" تبدیل خواهد شد.

پیش از این "میکاییل فی" مدافع سنگالی از لیگ دسته دوی کرواسی راهی بارسلونا شده بود. این بازیکن 18 ساله در تور پیش فصل زیر نظر ژاوی حضور خواهد داشت اما در طول فصل در تیم بارسا اتلتیک زیر نظر رافا مارکز توپ خواهد زد. بارسلونا حالا در آستانه جذب "امان کوسپو" مدافع سوییسی قرار گرفته است و کاتالان ها امید زیادی به پیشرفت این مدافع میانی دارند.

در حالی که تیم بزرگسالان بارسلونا فعلا اقدامی در بازار نقل و انتقالات نداشته به نظر می رسد که کاتالان ها به خوبی روی تقویت آکادمی خود تمرکز دارند.

4125