مالک پاری سن ژرمن به دنبال شکار شاه ماهی انگلیسی

مالک پاری سن ژرمن به دنبال شکار شاه ماهی انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی – ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن مصمم است تا هر کین ستاره تاتنهام را در این تابستان به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این خبر پس از این‌که منچستر یونایتد از تلاش برای جذب هری کین دست کشید پخش شده است، هری کین که اخبار زیادی حول خروج احتمالی اش از تاتنهام در این تابستان وجود دارد توجه تیم‌های بسیاری که به دنبال جذب مهاجمی با کیفیت هستند را در سرتا سر اروپا  به خود جلب کرده است. این مهاجم انگلیسی یک سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و پس از شکست روند جدایی اش در تابستان گذشته ممکن است امسال بالاخره لندن را ترک کند.

به نقل از Le Parisien، پی اس جی علی رغم عدم انتصاب جایگزین برای کریستوفر گاتلیه، در فکر جذب شاه ماهی انگلیسی یعنی هری کین به سر می‌برد. تیم فرانسوی لیونل مسی را در این تابستان از دست می‌دهد و لیونل مسی با اتمام قراردادش با این تیم به اینتر میامی خواهد پیوست در حالی که دیگر مهاجم این تیم کیلیان امباپه نیز یکی از گزینه های محتمل جدایی از پاری سن ژرمن در این تابستان می‌باشد. باور بر این است که کین اولویت اصلی تیم فرانسوی به شمار می‌رود هرچند این انتقال بیش از 100 میلیون پوند برای این تیم آب خواهد خورد. یونایتد به خاطر همین مبلغ از رقابت جذب کین کنار کشید.

2102