نسبت خانوادگی یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید با مهاجم تازه‎‌وارد

نسبت خانوادگی یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید با مهاجم تازه‎‌وارد

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو مهاجم 33 ساله با قراردادی قرضی و یک ساله به رئال مادرید پیوست و به چهارمین چهره تازه رئال مادرید پس از بلینگام، فران گارسیا و براهیم دیاز تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، خوسلو سالهاست که در تیم های متوسط در آلمان، انگلیس و اسپانیا بازی می کند اما در ماه های اخیر نامش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. خوسلو در ماه مارس برای اولین بار در لیست تیم ملی اسپانیا قرار گرفت و تا کنون در چهار بازی ملی خود سه گل زده وشب گذشته نیز در فینال لیگ ملت های اروپا یک ضربه پنالتی حساس را مقابل کرواسی به گل تبدیل کرد.

نکته جالب در مورد خوسلو اما رابطه خانوادگی او با دنی کارواخال، کاپیتان سوم رئال مادرید است. در حقیقت خوسلو در سال 2015 با همسرش "ملانی کانیزارس" ازدواج کرد. دنی و خوسلو رابطه خوبی داشتند و رفاقت انها باعث شد تا کارواخال با خواهر دوقلوی ملانی یعنی "دافنه" آشنا شود. بدین ترتیب کارواخال هم با دافنه کانیزارس ازدواج کرد و در حال حاضر دفاع راست رئال مادرید با مهاجم تازه وارد، باجناق هستند!

کارواخال و خوسلو زمانی در آکادمی رئال مادرید بازی کرده اند و حالا این فرصت را دارند تا  در تیم بزرگسالان رئال مادرید نیز در حالی کنار هم بازی کنند که در سالهای اخیر نسبت خانوادگی عمیقی با همدیگر پیدا کرده اند!

4125