گلایه ساپینتو از آقای ایکس استقلال!

گلایه ساپینتو از آقای ایکس استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین استقلال از یکی از مسئولان این باشگاه به شدت گلایه دارد.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو ساپینتو که بعد از جدایی اش از استقلال، هدایت باشگاه آپوئل قبرس را بر عهده گرفته، با افشای بخشی از ناگفته‌های دوران حضورش در جمع آبی‌های تهرانی، دلایل تصمیمش به جدایی را اعلام کرده است.

در لابلای دلایل چندگانه ریکاردو ساپینتو در ترک لیگ برتر ایران، نام یکی از مسئولان باشگاه استقلال به شدت خودنمایی می‌کند. کسی که ساپینتو او را یکی از دشمنان اصلی‌اش معرفی کرده و مدعی شده به خاطر حضور افرادی مثل او حاضر نشده به کار در استقلال ادامه دهد. 

ساپینتو در مصاحبه اخیرش درباره این فرد که از مدیران رده بالای باشگاه هم محسوب می‌شده گفته است: "او بارها گفته بود ساپینتو را برکنار می کنیم و حتی می دانم با چه کسانی مذاکره کرده بود. چند ماه پیش به دنبال انتخاب جانشین من بود و همین مسائل در عملکرد ما تاثیر داشت چرا که می دانستیم در داخل باشگاه دشمنانی داشتیم. باز هم تکرار می کنم یکی از دلایلی که من رفتم این بود که نمی خواستم با فردی مثل او در استقلال کار کنم."

پیش از این، فرهاد موافق به عنوان مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه استقلال و کسی که تا لحظه خروج ساپینتو در کنار او بوده، تلاش برخی افراد درون باشگاه برای شکست تیمشان مقابل گل‌گهر و برنامه ریزی برای برکناری ریکاردو ساپینتو را افشا کرده و از قضا او هم از این مسئول عالی مقام یاد کرده بود.

هر چند بدیهی است که رفتار مدیر یاد شده با موفقیت باشگاه استقلال در تضاد بوده منته به دلیل رعایت مسائل حقوقی از بردن نام وی معذوریم. با همه اینها جالب است که با وجود این افشاگری‌ها همچنان این فرد در باشگاه استقلال صاحب منصب است و مدیران بالادستی در خصوص او اقدام خاصی نکرده‌اند. در حالی که بعید نیست سناریوهای مشابه آنچه در این مطلب ذکر شد، برای سرمربی بعدی استقلال هم پیاده شود. 

6442