حکم عجیب کمیته انضباطی برای مدافع تراکتور؛ جریمه به خاطر جلوگیری از موقعیت گل

حکم عجیب کمیته انضباطی برای مدافع تراکتور؛ جریمه به خاطر جلوگیری از موقعیت گل

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز حکم فوق‌العاده عجیبی را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 67 بازی استقلال و تراکتور در هفته پایانی لیگ و در حالی که استقلال با نتیجه 4 بر یک پیش بود، آرش قادری مدافع تراکتوری‌ها با یک تکل بلند مانع از ورود امیرارسلان مطهری به محوطه جریمه و تک به تک شدن او با اخباری شد که نه تنها این خطا کارت زرد دوم را برای مدافع تراکتور به همراه داشت بلکه حالا او توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم جریمه شده است.

آنطور که در سایت فدراسیون فوتبال آمده، آرش قادری، بازیکن تیم تراکتور به خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مدافع تراکتور در واکنش به این حکم عجیب گفته است: "من تا حالا چنین چیزی ندیده بودم که بازیکنی به خاطر گرفتن موقعیت از تیم حریف، توسط کمیته انضباطی جریمه شود و این حکم واقعاً برایم عجیب است. در بازی با استقلال و روی صحنه‌ای که داور خطا گرفت، همه چیز به‌صورت کامل روشن بود و بعد از پایان مسابقه هم تمام کارشناسان داوری تأکید کردند که هیچ خطایی در آن صحنه رخ نداد و تصمیم داور هم در مورد اخراج من اشتباه بود."

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیش از این هم چنین جریمه نقدی عجیبی را صادر کرده بود و در هفته پانزدهم که امیر شبانی، مدافع میانی پیکان یک موقعیت مسلم گلزنی از مس رفسنجان گرفت و خطای پشت محوطه جریمه انجام داد، 260 میلیون ریال جریمه شد.

تلاش خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی برای گفت‌و‌گو با اعضای کمیته انضباطی درباره این جریمه نتیجه‌ای در بر نداشت و هیچکدام از آنها حاضر به گفت‌و‌گو درباره این موضوع نشدند.

7655