رویارویی پوچتینو و کلوپ در هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس

رویارویی پوچتینو و کلوپ در هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو و یورگن کلوپ در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 با هم روبرو شده بودند و اکنون قرار است در هفته اول رقابت های لیگ برتر انگلیس در فصل 2023/24 هم با هم روبرو شوند.

به گزارش فوتبالی، برنامه هفته فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی فصل 2023/24 مشخص شده است و قرار است در هفته اول رقابت ها، در روز بیست و دوم مرداد ماه چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم بروند. چلسی پس از فصل کابوس واری که داشت، مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی خود برگزیده است و کار خود را در فصل 2023/24 با این سرمربی شروع می کند.

به نظر می رسد که لیورپول همچنان با یورگن کلوپ کار خود را در فصل بعد هم ادامه می دهد. رویارویی چلسی و لیورپول با مربیگری پوچتینو و کلوپ یادآور فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 است.

در آن زمان پوچتینو هدایت تاتنهام را بر عهده داشت و توانسته بود به عنوان یک تیم شگفتی ساز به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برسد. لیورپول هم با کلوپ راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر تاتنهام را شکست دهد و به قهرمانی برسد.

1470