عکس؛ یورگن کلوپِ کاغذی در بازی مارین و تاتنهام!

عکس؛ یورگن کلوپِ کاغذی در بازی مارین و تاتنهام!

پایگاه خبری فوتبالی - در این دور از رقابت‌های جام حذفی انگلیس، موسوم به FA Cup، تاتنهام و مارین در ورزشگاه خانگی باشگاه مارین به مصاف هم رفتند که تاتنهام موفق شد با نتیجه‌ی 5 بر 0 به پیروزی برسد و یک برد راحت بدست آورد اما نکات جالب توجهی در این بازی وجود داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال مارین که یک باشگاه شاغل در لیگ سطح 8 انگلیس است، ورزشگاهی در حد و اندازه های تیم های لیگ برتری ندارد به طوری که تماشاگران جای درست و حسابی برای نشستن ندارند. در واقع این ورزشگاه سکو و جایگاهی برای تماشاگران ندارد و مردم از پشت فنس ها و نقاط مختلف به تماشای بازی مشغول شدند.

اما نکته‌ی جالبی که در این بازی وجود داشت، بردن ماکت یورگن کلوپ توسط یکی از تماشاگران به اطراف ورزشگاه بود به طوری که این صحنه توسط دوربین‌ها هم شکار شد. به نظر می‌رسد که این، کارِ یکی از هواداران لیورپول بوده که خواسته از سرمربی محبوبش یادی کند و به نوعی به مورینیو طعنه بزند چرا که این دو در لیگ برتر انگلیس رقابتی سنگین در این فصل دارند و باید دید که در نهایت، نتیجه‌ی این رقابت چه خواهد شد و هر تیم چه دستاورد هایی می‌تواند داشته باشد.

در هر صورت آوردن ماکت کلوپ به این بازی در نوع خود جالب توجه بود.

1470