شش ستاره زیر 23 سالی که رئال مادرید در اختیار دارد(عکس)

شش ستاره زیر 23 سالی که رئال مادرید در اختیار دارد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید روند جوان سازی تیم خود را در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر پیگیری کرده است و بازیکنان جوان زیادی را در اختیار گرفته است تا به این ترتیب آینده خود را تضمین کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید امروز مراسم معارفه جود بلینگام را برگزار کرد. این هافبک انگلیسی تنها نوزده سال سن دارد اما در فصلی که گذشت به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب شد و پس از آن راهی رئال مادرید شد.

جود بلینگام تنها یکی از جوان های زیر 23 سال رئال مادرید است. ادواردو کاماوینگا با 20 سال سن، اورلین شوامنی با داشتن 23 سال سن، رودریگو گوئس با داشتن 22 سال سن، وینیسیوس جونیور با داشتن 22 سال سن و اندریک که تنها 16 سال دارد دیگر بازیکنان جوان رئال مادرید هستند. البته اندریک فعلا به رئال مادرید نیامده است و قرار است که در تابستان 2024 به تیم رئال مادرید اضافه شود و فعلا در تیم پالمیراس توپ می زند.

وینی جونیور و رودریگو گوئس با این سن کم خود به خوبی خودشان را در ترکیب رئال مادرید جا انداخته اند و عضوی از ترکیب اصلی رئال مادرید و ستاره های این تیم در خط حمله هستند. کاماوینگا هم بازیکنی است که کم کم فرصت های بیشتری برای بازی کردن به دست آورده است و به نظر می رسد که تمام بازیکنان جوان رئال مادرید به مرور در ترکیب اصلی این تیم جایگاهی پیدا کنند.

1470