دلربایی یاسین سلمانی برای مشتریان/ سپاهان پشیمان می‌شود؟

دلربایی یاسین سلمانی برای مشتریان/ سپاهان پشیمان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- درخشش یاسین سلمانی با تیم امید ایران ثابت کرد که چرا باشگاه‌های زیادی خواهان جذب او هستند.
به گزارش فوتبالی، یاسین سلمانی اگر چه با رفتن محرم نویدکیا از سپاهان، فصل تلخی را تجربه کرد اما این روزها در تیم امید ایران می‌درخشد. سلمانی که بازوبند تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران را به بازو بسته، زیر نظر رضا عنایتی در مسابقات غرب آسیا که به میزبانی عراق برگزار می‌شود حضور دارد.

او دیروز در بازی توانست دبل کند و چهره نخست زمین بود. سلمانی ابتدا با کاشته‌ای تماشایی و سپس از روی نقطه پنالتی دروازه سوریه گشود‌. تیم امید در نهایت ۳ بر یک امیدهای سوریه را از پیش‌رو برداشت که باید سند این برد را به نام کاپیتان زد.

پیش از این مسابقات شنیده می‌شد باشگاه سپاهان و ژوزه مورایس تمایلی به ادامه همکاری با یاسین سلمانی ندارند و حتی شایعاتی وجود داشت که یحیی گل‌محمدی سلمانی را می‌خواهد. فصل قبل هم استقلال خواهان یاسین سلمانی بود اما او در سپاهان ماند چون با این تیم قرارداد داشت و حالا شاید استقلال هم مشتری او باشد.
به نظر می رسد درخشش سلمانی با تیم امید نظر سپاهان را عوض کند. دست‌کم شاید سپاهان به راحتی قبل حاضر به فروشش نباشد و هزینه بالایی طلب کند. باید دید در نهایت تکلیف کاپیتان تیم امید ایران در سال انتخابی المپیک چه خواهد شد و سلمانی در نهایت پیراهن کدام یک قدرت‌های لیگ را به تن می‌کند؟

۲۵۰۹