واکنش سرمربی آرژانتین به حضور نداشتن مسی در جام جهانی 2026

واکنش سرمربی آرژانتین به حضور نداشتن مسی در جام جهانی 2026

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتینی معتقد است که صحبت‌های لیونل مسی درباره بازی نکردن در جام جهانی 2026، منطقی بود، اما معتقد است که هنوز زمان زیادی تا 2026 باقی مانده و شاید آن‌ها بتوانند این فوق ستاره را راضی به بازگشت کنند.

 به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که لیونل مسی تمایلی به حضور در رقابت های جام جهانی 2026 که قرار است در کشور های آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود، ندارد. لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی رسید و به این ترتیب تنها نقطه خالی کارنامه حرفه ای خود را هم پر کرد و قهرمانی در جام جهانی را هم تجربه کرد.

به نقل از سایت گل، روز پنج شنبه آرژانتینی در دیداری تدارکاتی به مصاف استرالیا می رود و اسکالونی به خبرنگاران راجع به خداحافظی از بازی‌های ملی گفت: "بیانیه او به نظرم کاملاً منطقی و درست بود و دروغ نمی گفت. حقیقت این است که می خواهد ببیند در آینده چه اتفاقاتی می افتد. ما باید برنامه او را دنبال کنیم و فکر می کنم تنها راه منطقی همین باشد. مهم ترین نکته این است که لئو احساس خوبی داشته باشد و بخواهد فوتبال بازی کند. با گذشت زمانی نگاهی به وضعیتش خواهیم انداختیم تا ببینیم در چه حس و حالی قرار دارد."

4416