ادامه افت ارزش کریستیانو رونالدو در سایت ترنسفرمارکت

ادامه افت ارزش کریستیانو رونالدو در سایت ترنسفرمارکت

پایگاه خبری فوتبالی - قیمت کریستیانو رونالدو در سایت ترنسفرمارکت همچنان رو به کاهش است و این قضیه می تواند نشانه ای بر نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به پایان دوران حرفه ای او به عنوان یک بازیکن باشد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در فصلی که گذشت، اصلا شرایط خوبی را تجربه نکرد. او در منچستر یونایتد توسط اریک تن هاگ نیمکت نشین می شد و همین قضیه موجب شد تا تصمیم به ترک منچستر یونایتد بگیرد. در رقابت های جام جهانی 2022 قطر رونالدو این بار توسط فرناندو سانتوس نیمکت نشین شد و تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. پس از آن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست و به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه داد. کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان هم توفیق خاصی نداشت چرا که به همراه النصر در هیچ تورنمنتی به قهرمانی نرسید.

اکنون ارزش کریستیانو رونالدو در آخرین به روز رسانی سایت ترنسفرمارکت که روز سیزدهم ژوئن انجام شده است به 15 میلیون یورو رسیده است. این عدد 5 میلیون یورو کمتر از رقم قبلی است. رونالدو در آپدیت قبلی 20 میلیون یورو ارزش گذاری شده بود اما اکنون این عدد به 15 میلیون یورو رسیده است و پنج میلیون یورو کاهش داشته است.

1471