عکس؛ مدل موی جدید بازیکنی که به "بادیگارد مسی" مشهور است

عکس؛ مدل موی جدید بازیکنی که به "بادیگارد مسی" مشهور است

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو دی پائول بازیکنی است که در تیم ملی آرژانتین به او لقب "بادیگارد مسی" را داده اند چرا که او همواره در اردوی تیم ملی آرژانتین و همچنین بازی های این تیم حواسش به لیونل مسی هست و به نوعی از او محافظت می کند!

به گزارش فوتبالی، برخی از ستاره های فوتبال بازیکنانی دارند که درون زمین چمن از آن ها مراقبت می کنند. به این شکل که وقتی بازیکن حریف روی آن ها خطا می کند، بازیکنی که به عنوان محافظ شناخته می شود در ادامه بازی با یک خطا این کار را تلافی می کند و با حضور در درگیری ها اعصاب تیم حریف را به هم می ریزد. حضور این بازیکن ها موجب می شود تا تیم حریف کمتر خطا کند چرا که از عواقب آن مطلع است. در تیم ملی آرژانتین، رودریگو دی پائول این نقش را برای لیونل مسی ایفا می کند. در جام جهانی 2022 قطر بار ها دیدیم که دی پائول چگونه درون زمین هوای لیونل مسی را داشت و وارد درگیری ها با تیم حریف می شد. در بیرون زمین هم دی پائول همواره به مسی نزدیک است.

اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین برای این فیفادی، رودریگو دی پائول با مدل موی جدیدی ظاهر شده است. او رنگ مو های خود را به آبی تغییر داده است. تیم ملی آرژانتین قرار است فردا (پنجشنبه) در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی استرالیا برود.

1471