عکس؛ شوخی و خنده مسی با رودریگو دی پائول در تمرینات آرژانتین

عکس؛ شوخی و خنده مسی با رودریگو دی پائول در تمرینات آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی این روز ها در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد و خودش را برای رقابت های کوپا آمه ریکا آماده می کند و باید دید که عملکردش در تیم ملی آرژانتین در این بازی ها به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از صمیمی ترین دوستان لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین، رودریگو دی پائول است. رودریگو در رقابت های جام جهانی 2022 قطر همواره مراقب لیونل مسی بود و در درگیری ها اولین کسی بود که از مسی حمایت می کرد. خیلی ها به رودریگو دی پائول لقب بادیگارد مسی را داده بودند. لیونل مسی به تازگی در مصاحبه ای که با اینفوبی داشت، گفته است که دوست دارد با رودریگو دی پائول به مهمانی برود.

در تصاویری که از تمرین اخیر تیم ملی آرژانتین منتشر شده است هم می بینیم که لیونل مسی با رودریگو دی پائول شوخی می کند و این دو در کنار هم لحظات خوشی دارند و می خندند. در حقیقت مشخص است که ارتباط لئو مسی با رودریگو دی پائول بسیار صمیمانه است.

شاگردان لیونل مسی به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در کوپا آمه ریکا هستند. تیم ملی آرژانتین دوشنبه 21 خرداد از ساعت 2:30 در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی اکوادور می رود.

1471