اخطار آرسن ونگر به تیم منچستر سیتی

اخطار آرسن ونگر به تیم منچستر سیتی

پایگاه خبری فوتبالی – آرسن ونگر می‌گوید که منچستر سیتی علی رغم کسب سه گانه نباید در تابستان امسال دست روی دست بگذارد.

به گزارش فوتبالی، طبق گفته های آرسن ونگر منچستر سیتی باید در پنجره تابستانی امسال فعال باشد و به تقویت تیم خود بپردازد. سیتی با برد 1-0 مقابل اینتر میلان نام خود را در لیست بزرگان ثبت کرد و توانست پس از منچستر یونایتد رقیب دیرینه خود به دومین تیم انگلیسی تاریخ تبدیل شود که موفق به کسب سه گانه شده است. 

گواردیولا توانسته دوره بی سابقه ای از موفقیت را برای منچستر سیتی به ارمغان بیاورد و در 6 دوره گذشته لیگ جزیره توانسته 5 بار کاپ قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. آن‌ها در این فصل یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر بوده اند اما با این وجود باز هم ونگر باور دارد که آن‌ها نباید در بازار منفعل باشند یا به سلطه گری خود در این فصل غره شوند.

سرمربی سابق آرسنال در این باره گفت:" باید بگویم که داشتم به این فکر می‌کردم که پس از خوشحالی ها سیتی به دنبال چه خواهد بود؟ آیا به دنبال یک چالش جدید می‌روند؟ به خودشان برای چالش جدید انگیزه می‌دهند؟  یا در جایی که هستند می‌مانند. آیا از اعتباری که به دست آورده اند استفاده می‌کنند و به پیشرفت ادامه می‌دهند؟ شاید حتی بازیکنان مهمی را از دست بدهند، این تیم در کل تیم پیری محسوب نمی‌شود اما بازیکنان جوان زیادی نیز ندارد. جز هالند که 22 ساله است بقیه بازیکنان بین 24 تا 32 سال سن دارند پس 2 یا 3 بازیکن باید جایگزین شوند و آن‌ها مجبور هستند تا دوباره بازیکنانی با همان کیفیت را پیدا کنند."

2102