پیغام عضو کمیته فنی استقلال به هواداران؛ فریب مصاحبه‌های دروغ و حواشی را نخورید!

پیغام عضو کمیته فنی استقلال به هواداران؛ فریب مصاحبه‌های دروغ و حواشی را نخورید!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته فنی استقلال درباره مصاحبه منتسب به خودش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، چالش مدیران باشگاه استقلال بر سر حفظ مهدی قایدی و محمد محبی آنقدر زیاد شده که سرنوشت فصل بعد این دو بازیکن با پیراهن آبی را در ابهام کامل قرار داده است. هر چند از شواهد و قراین اینطور مشخص است که ماموریت حجت کریمی برای حضور دوباره زوج بوشهری در استقلال برای فصل آینده، فوق‌العاده سخت شده است.

در همین خصوص روز گذشته در مطلبی به بررسی آخرین وضعیت این دو مهاجم پرداختیم و از ماموریت تقریبا غیرممکن استقلال برای حفظ این دو بازیکن نوشتیم. چه بسا که شنیده می‌شود دو رقیب متمول اماراتی به نام‌های العین و الاتحاد کلبا هم روی این دو ستاره دست گذاشته‌اند.

علاوه بر همه اینها دیروز مصاحبه‌ای به نقل از مهدی پاشازاده که به تازگی به عضویت کمیته فنی باشگاه استقلال درآمده، منتشر شد که در آن به صراحت از جدایی قایدی و محبی صحبت کرده بود. این مصاحبه که با توجه به انتشار آن توسط یکی از خبرگزاری های رسمی، مورد استناد مطلب فوتبالی درباره سرنوشت این دو بازیکن هم قرار گرفت حالا توسط پاشازاده تکذیب شده است.

پاشازاده در همین خصوص با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: "من پیش ‌از آن ‌که بازیکن و کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال باشم هوادار این تیم هستم و به این هواخواهی افتخار می‌کنم. عاقلانه نیست هوادار استقلال از رفتن ستاره‌های تیمش بگوید. طبیعی است من هم مثل تمام هواداران استقلال دوست دارم مهدی قایدی و محمد محبی و تمام ستاره‌های تیم در استقلال بمانند و این تیم تقویت شده قدم به فصل جدید لیگ برتر بگذارد."

او در ادامه انجام چنین مصاحبه‌ای را عاقلانه ندانسته و آن را حاشیه سازی خوانده است: «عاقلانه نیست که در این شرایط حساس استقلال با رسانه‌ها و خبرنگاران مصاحبه کنم و حرف از رفتن ستاره‌ها بزنم. از هواداران عزیز استقلال می‌خواهم فریب این حاشیه سازی‌ها را نخورند و اجازه ندهند در این روزها که بیشتر از همیشه به اتحاد مدیران پیشکسوتان و مهم‌تر از همه هواداران استقلال نیاز داریم یک عده میان ما تفرقه ایجاد کنند."

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان یادآور شده است: "امسال صمیمی‌تر از همیشه کنار هم هستیم و با هم موفقیت‌های استقلال را جشن می‌گیریم. من هم در مقام یک طرفدار استقلال از تمام توانم استفاده می‌کنم تا در راه حفظ ستاره‌های فعلی تیم و تقویت استقلال کنار مدیران این باشگاه باشم و از شما می‌خواهم در این روزهای حساس مثل همیشه حامی استقلال باشید."

6442