واکنش عراقچی به اتهام جنجالی بیرانوند

واکنش عراقچی به اتهام جنجالی بیرانوند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون پیشین وزارت امور خارجه ادعای مطرح شده از سوی دروازه‌بان پرسپولیس را در یک برنامه اینترنتی تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل علیرضا بیرانوند به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی و سروش رفیعی در یک برنامه اینترنتی شرکت کردند که در بخشی از این مصاحبه،علیرضا بیرانوند به ماجرای ترانسفر ناموفقش به باشگاه بلژیکی و چند ماهی که به دلیل عدم صدور ویزای بلژیک در تهران سرگردان بود، اشاره کرد.

اگرچه خود بیرانوند اوایل تیر 99 برای حل مشکلش با عباس عراقچی دیدار و از او درخواست کمک کرده بود، اما دروازه‌بان پرسپولیس در این برنامه اینترنتی، تلویحا عراقچی و سلطانی‌فر، وزیر سابق ورزش را به دلالی در ورزش متهم کرد و از ارتباط عراقچی با یک دلال فوتبال سخن گفت که تاخیر در صدور ویزایش به همین خاطر بوده است.

عراقچی در گفت و گویی با خبرآنلاین ترجیح داده واکنش خاصی به صحبتهای بیرانوند نداشته باشد:" در این سال‌ها به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام. آقای بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی و تیم پرسپولیس است و ناکامی در یک دوره زمانی، یا در یک تیم خارجی، از ارزش‌های او کم نمی‌کند. به احترام تمامی هواداران فوتبال و به پاس قهرمانی‌های بیرانوند در سنگربانی تیم ملی، به این «ادعای کذب» پاسخ نمی‌دهم و قصد شکایت از ایشان را ندارم."

7655