تیمی که گواردیولا با آن برای آخرین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

تیمی که گواردیولا با آن برای آخرین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا امشب به دنبال این است که برای اولین بار پس از سال 2011 دوباره قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که پپ گواردیولا قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد، به فصل 2010/11 بر می گردد جایی که بارسلونا با غلبه بر منچستر یونایتد در فینال موفق شد جام قهرمانی را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 یک بارسلونای رویایی داشت و در آن سال ها دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. فصل 2010/11 فصلی بود که بارسلونا در آن هم قهرمان لالیگا و هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

در آن زمان بارسلونا یک تیم فوق العاده داشت؛ تیمی که ژاوی، اینیستا و سرخیو بوسکتس هافبک های آن بودند و لیونل مسی در خط حمله آن تیم در اوج دوران جوانی خود بود. از سوی دیگر داوید ویا و پدرو هم در آن زمان روی فرم بودند و در خط حمله بارسا عملکرد خوبی داشتند.

از آن تیم بارسلونا به عنوان یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال یاد می شود چرا که عملکرد خیره کننده ای داشتند. اکنون گواردیولا می خواهد آن خاطره را با منچستر سیتی تکرار کند و بالاخره پس از 12 سال دوباره قهرمان چمپیونزلیگ شود.

1471